Conta-me histórias

storytellingStorytelling works. It can help you connect with an audience, build trust, gain buy-in and sell more. But while experts agree that storytelling is the most effective way to convey information, it’s getting harder than ever to stand out and be heard.

So what makes a story powerful and how can you better leverage stories in a business environment? It comes down to a powerful combination of science and art. If you can master that combination, you can engage and inspire teams, build better businesses, and move audiences to action. (…)

Para ler, na íntegra, na Adweek.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s